top of page
telsiucaritas

Išorinė komunikacija - galimybė būti vargstančiųjų ambasadoriumi

„Išorinė komunikacija – tai galimybė tapti balsu žmonių, kurių kitaip gali ir neišgirsti“, - šitaip spalio 24-ąją, Telšių Caritas vykusiuose išorinės komunikacijos mokymuose išorinę komunikaciją caritiečiams apibūdino lektoriai Ieva Urbonaitė, 15 min.lt žurnalistė ir Aleksandras Valentas, Naujienų agentūros ELTA redaktorius.

Telšių „Carite“ vykusiuose mokymuose „Išorinė Caritas komunikacija: ką, kur, kada ir kaip?“ dalyviai ne tik klausėsi lektorių patarimų kaip parengti pranešimą žiniasklaidai, tačiau galėjo ir patys tai išbandyti praktikoje.

Susitikimo metu pristatyta, kas yra viešieji ryšiai, komunikacijos planavimas, kaip tinkamai perteikti žinutę visuomenei, žiniasklaidai. Mokymų dalyviai turėjo galimybę sužinoti kaip sukurti pranešimą spaudai. Jie taipogi mokėsi kaip parengti renginių/akcijų viešinimo planus. Lektoriai atsakė ir kitus dalyviams rūpimus klausimus.

Pasak pranešėjų, tyliai daryti gerumo darbus ir nekomunikuoti - tai atsisakyti būti vargstančiųjų ambasadoriumi.

Lektoriai priminė, kad senajame testamente tikrieji Šventojo Rašto komunikatoriai buvo pranašai, o Naujojo Testamento – evangelistai.

Mūsų dienomis komunikacija dar reikšmingesnė - užrašyta istorija išlieka, tad labai svarbus uždavinys - perduoti žinią.

Taigi, norint sėkmingai vystyti savo veiklas, reikia žinoti, kaip jas ,,reklamuoti“ ir viešinti, kaip pritraukti žmonių dėmesį, kad informacijos sklaida pasiektų auditoriją.

Šie mokymai įgyvendinami iš LR Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos finansuojamo projekto „Organizacijos Caritas institucinių gebėjimų stiprinimas”.




11 views0 comments

Comments


bottom of page